...

Tuesday, September 08, 2009

Pre-090909


a day b4 090909 aku dapat dua kek.. yg kat atas nih, memang every year dapat lah kan dari razif n mai... my insurance agent..



yang ni sangat surprise... dapat dari my mentees..surprise sebab budak2 tu siap datang umah aku at 11:30pm nak anta kek nih...
tapi kesian diaorang.. i was not around to be surprised by them... instead... they were surprised to see that i was not at home.. hehe.. siaannn... yg best nyer.. earlier aku dah anta kek yg razif n mai bagi tu kat depa kat pak guard sbb depa ada kelas silat... later dia orang call, and said something yg mencurigakan.. mcm2 la depa tanya aku.. cakap call nak borak2 la.. tanya aku kat mana la.. pastu tanya bila aku nak balik la.. pelik tul... pastu call lagi.. last2 depa terpaksa cakap depa dah ada depan umah aku.. hahahaha..siannn..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post