...

Showing posts with label colleagues. Show all posts
Showing posts with label colleagues. Show all posts

Sunday, June 14, 2009

Random Photos of Sukan MARA


The entrance..

After a veryyyyyyyyyyyyy veryyyyyyyyyyyyyyyyyyy long journey.. we finally arrived...



that's syala n suharni (IKM Tasya)


KPM ni baru buka last year.. sangat baru..


Kafe... photo taken from Bilik Kuliah


This one is for Ferus.. sbb dia keje kat KPM Beranang.. hehe


Bilik Kuliah yang cantekk tapi sayang tade ekon...




ni depan hostel kiteorang.. kubah kuning tu surau KPM, n next to it is the boys' hostel


tadaaa.. cewahh..





ni lah our home away from home for the past 5 days..



my corner.. juz next to the verandah n window..
opening ceremony.. first nite lagi dah jumpe ngan Fendi..





jalan2 di gerai2 yg dibuka sempena sukan nih





kak azah teruja tengok tshirt ada tulis bowling..


aku teruja tgk jaket ni...cantekk kan jaket nih.. RM75 je.. terpk gak nak beli.. tapi the weather there was so hot that it has influenced my desire not to purchase.. haha.. sunggoh tak relevant



ni paling best n tak best... sakit wwoooo.... kak azah injured his knee.. so dia g kat gerai yg ada servis urut2... abang kat sebelah tu tade kena mengena ngan kiteorang.. dia diurut oleh suami akak tukang urut tu..


aku pun terut sama terjebak dalam aktiviti urut kaki nih...
sakit giler akak nih urut... dia urut kat tulanggg (kak azah ckp, rasa je mcm kat tulang tp kat urat, urat yg dekat tulang kot). Rasa terbakar gitu sakitnyer..sampai the next day lebam kulit on the side of my knee... akak tukang urut ni.. Kak Emma siap bagi tips lagi kat aku suh cari bakal suami kat chatting.... apekahhhh?? haha.. ghupernyer dia pun kenal hubby dia thru chatting... wahh...canggih tau akak tukang urut nih..


depan BK ada mende nih.. bleh wat sample utk letak kat kolej kita (tauu.. kat lab kite pun dah ada yg lebih kurang mcm ni kan.. huhu)


tempat makan2... makanan takleh lawan masa kat Sukan MARA Langkawi dulu...


dekat dewan kat Sekolah Sukan Bandar Penawar... tgh tunggu volley start



Team volleyball Pahang... yg tengah nak serve tu best giler dia lompat..
owhhh abang botakkkk... muahaha... dia tu sangat pandai mengenakan pihak lawan tau.. suka tgk dia main..



sepanjang dok sini.. we survived on hitch hiking ngan ntah sapa2.. haha.. seriouss... jalan kuar je dari KPM, angkat tangan.. insyaAllah..ada lah yg sudi tumpangkan.. tapi semestinyer ngan org MARA yg terlibat ngan sukan nih gak la.. walaupun tak kenal tapi tahu la van or bus MARA kan.. but on some occasions... ada gak naik keta yg bukan keta MARA.. first time aku naik proton saga yg limo tu..haha... alaa yg zaman dolu2 tu sangatt gahh la kan.. pastu ada sekali tu, tahan punyer tahan.. sekali van MARA team yg MARA Pahang baru kalahkan dalam volley... masa pakcik driver tu tanya dari MARA mana... aku jawab..ermm... tu takleh cakap la.. hehe.. terus dia tahu.. dah la masa tuh dia dok tgh hangat borak ngan kawan sebelah dia pasal tak puas ati masa lawan tadi teammates tak bagi bola kat dia...




Hansemmm dakkk mamat nih... so baik one la this mamat... lembut je cakap ngan aku.. player carrom MARA Pahang.. kira org yg aku uruskan la nih..



sib baek aku pengurus carrom je.. nasib tak baik kaluuu ngan dia2 aku urus kannn.. muahaha.. wah2 ayat akuuu.. hehe..

p/s: sapa kenal mamat baju merah dalam gambar kat atas tu...org KPTM gak tuu



tgh lawan nih... berdebar gak aku nak handle carrom nih.. macam2 rules dia yg aku tak penah tahu... antaranyer.. kerusi tak bleh diangkat,dialih,diubah posisi sepanjang perlawanan.. nak gerak...gerak vontott je.. siku plak takleh lebih dr bucu...dan bermacam2 lagi... owhh.. nak minum air pun kena tunggu time turn kita..huhu










Pahang tengah lawan team MARA mana ntah.. match penentu sapa masuk final... unfortunately MARA Pahang kalah... tapii yg fortunate nyerr.. MARA KL yg patut masuk final lawan S'gor kena disqualified sebab guna player bukan staff MARA tapi students! Students KPTM KL pulakkk tuuu... iskkk...iskk.. memalukan tul laa..


next to that soccer field.. En Rahman yg hansem tgh main tennis... why hancem? Laa.. korang tak rasa ke dia hancem? hehe... hancemm la sebab dia terrer giler main tennis... xsia2 dok support dia.. jerit2.. hansemmm lah en rahman!! after every time he scored..



closing ceremony... bangga jap sebab budak2 kuda kepang tu budak KPTM BP


closing ceremony in progress..


kemana2 sajer aku angkut lappy tu.. dah la bilik hostel tak di beri kunci...


after 5 days... it's time to go home... yey!! Kak M tgh angkut barang dia yg maha banyak.. dalam kotak tu ada kerepekss... banyakkkk yg kak M beli...


kak azah maintain ngan satu bag besar n satu bag bola boling...













bye bye KPM Bandar Penawar... nice place..though it was damn hot everyday n everynite..


insyaAllah... Sarawak in 2011....

Sunday, February 08, 2009

Dolu-Dolu

Terjumpa gambar ni...

zaman muda2 dulu... haha... ni dinner apa ntah... tapi kat Grand Continental Hotel....
yg aku ingat .. dinner ni ada surprise utk bday encik rahman ibrahim... siap ada kek ditolak masuk ngan troli ke dalam dewan lagi....



haaa...ni spesel utk kak neeza... hehe...


enjoice...

Sunday, December 28, 2008

Zone Angsa.... huhu




Jumpe satelite picture ni tadi... biasa dah tgk gambar mcm ni...especially gambar college yg zaman tade lab tu... tapi what make this one so special n interesting is...
siap ada orang (for sure student nyer keje nih) mark rumah Pn Ct Zaleha...hehe... (sila jurus kan cursor anda ke empat segi top right tuuu...

sumber:

http://wikimapia.org/#lat=3.7722664&lon=103.2673967&z=17&l=0&m=a&v=2

and do read the comments there too..sure kembang Pn CT.. hehe

Thursday, December 04, 2008

Breakfast At Kemira


Alaaa.. bonda intan pusing belakang plak... tapi jet as usual maintain je posing bila nampak camera... haha...

Alaaa...Bonda Intan tak tgk camera lagi.... againn cik Jet kita maintainnn posing... haha



Haaa...finally.... opss...Tini maree kerr? Ketiadaan dlm gambar Ibu Asz n Ummi Su... and osso Mommy Anisz.. muahahaa...



It has been awhile.... kan korang... dah lama tak makan2 sesama mcm ni...
sesama English People... too bad Yanie was not around...

Thursday, November 06, 2008

Riang Ria Aidilfitri

Date kejadian: 17 Oct 2008












































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post