...

Monday, December 15, 2008

Tempat Makan Best

Satu soklan to all of you...



tolong bagitau aku kat mana tempat makan yg best kat Kuantan ni...



ok.. aku rephrase... tell me your favourite makan2 place.. tak kira lah yg posh ke yg biasa2 je ker..



kenapa? sebab aku rasa aku dah kehabisan tempat utk g makan2 dah kat kuantan ni...



muahahaha....



Antara tempat makan best bg aku...



Sara Thai Kitchen (Siakap Stim Limau dia perrghhh... never failed to satisfy me)
Wak Tom Yam - kira adik beradik la ngan sara thai kan...
Santai.. kadang2 best kadang2 tak



erkk... lagi kat mana ek?? takkan tu je.. ntah la tu je yg ada kat kepala skang ni...

klau lunch time kat akob ikan patin tu best gak..

Phuket... (td baca kat blog Imah -(She is 'Pah' for u gurls)) setakat yg aku pergi lah kan.. service sokmo tak best lah.. makan2 dia pun kira standard la...

Aku berani ckp 98% kedai makan kat kuantan nih aku dah g... muahaha... giler confident..
Cer korang bgtau satu tempat...let see aku pernah g ke tak...

ermm... Lyon Steak House tu agak2 bleh g tak??? hehehe... tapi gaya mcm ada 'tiger' je dalam tu kan..kan..




Owhhh.. btw... thanx to someone yg bagi ni...






delayed bday present katanya... hiksss...

Green karerrr.... I like...

2 comments:

l i e y n said...

1.kedai atap depan sekolah agama ihsan (on the way to tmn gelora)- ada mcm2...kuih2 sedap tp mahal sikit kot tak padan ngan tempat

2. Cherating Steak House-Jalan Beserah

3. MokNa tg Lumpur-keropok sagu sedap!!!

4. Restoran 88 - Kat Poslaju (situated antara 2 buah kedai yg menjual saham ke neraka)...nasi goreng bodoh dia pun sedap- but u shuld try nasi itik or kuay teow kungfu

kalau ingat lagi, nnt aku list down more

Yummy Yum said...

Anisz...

Kalau lunch aku suka kat sini:

1. RnR kat bypass, sebelah masjid kg pandan kari kambing dia memng kawwww, kalau suka makan kambing la
2. masakan minang kat Wak Sofian kat jalan besar
3. gerai nasik camppur kat Shell, Benteng
4.Lepeh kat Teruntum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post