...

Tuesday, January 06, 2009

Things To Do

Hmmm... seperti yg telah aku canangkan di miszsensei... aku coti arini (lagi.. heh..heh..). Skarang la nak merasa cuti time ari tade kelas kan.. biasanyer tak dapat sbb time tade kelas tu laa ada meeting nyer... cuti 2nd jan n esok 7th jan adalah coti CTR yg last year... ater.. tak abis2 lagi..tu pun ada sehari dua yg burn... anyway... thinking about esk sangatlah best nyer... hahaaa..
the best part is... jom kita buat to do list... aku memang suka bab2 listing things to be done n organizing stuff.... hmm..

To do list..


1. first n foremost... have a big breakfast la kan... yumm...yumm..

2. then g maybank update buku ASB... hmmm...can't wait to know how much $$$ yg buleh aku shopping kan.. haha... (update je tau... jgn amik lagi!!!)

3. next stop... printing shop.. got something nak d print lah.. been procastinating it for quite awhile dah... owhh...masa kat kedai tu nnti jgn lupa plak nak buat name stamp skali... nak yg canggih2 sket...penat lah tunggu yg college punyer tak siap2 lagi...

4. pastu nak g bookshop (againnn..???) Alaa... takpe laa.. ada nak bli satu buku nih... masa kat popular ari tu tak jumpe cari laa.. pastu terberkenan pulak kat buku ain maisarah "aku mahu ke new york" - chic lit nyer novel... seswai utk cousins aku...

5. then g lunch... hmmm makan n makan... haha...

6. owhhh... baru ingat nak g recycling center... last visit early dec... skang ni mcm every month je kena p...sesapa ada nak kirim buleh la ek... tapi kire sedekah kat aku laa...haha...

7. haaa satu lagi yg penting... nak g JPA3 - ada hal HBU la pulak.. (seroperr g keje la jugak ni)

8. nak g post office antar belated bday present kat my SIL. harap2 dia tak bengkekk ler dpt buku resepi..muahahaa...

9. lagi....haaa...blogging lerrr...siapkan entries byk2.. senang! then auto publish kan for the next few days... yey! mcm for past few days ni..entries yg kat miszsensei tu aku dah buat siap over the weekend lagi...

10. nak g kedai handphone...bli stock topup koop n bli handphone... ada org akan ber-handphone baruuu..wouhuuu...

wahhh.. byk tuu.... tunggu aku report berapa je yg managed to be done... haha...

updated a day after:

checked - 1, 2, 5, 6, 8 n 10... yeyy!!

snooze mode - 3, 4, 9 (those can wait..)

de-listed - 7 (tak dan..sbb nk kejar lunch across town at 1 - tp dah suruh (waahhh...'suruh'.. ermm...minta tolong college driver g amik coz mmg dia kuar anta org akaun ke bank pun)

added - g tempah signboard koop kat multiseni.. (korang perasan tak signboard koop yg baru tuu?? perasan tak nama komasra dah jadi campus mart???) If tak perasannn... Cik secretary... tulunnn laaa wat surat mengheboh kan yerkk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post