...

Tuesday, February 03, 2009

Oh! Tidak

Aku baru jumpe satu blog Oh Tidak yg bersepupu dgn Oh Bulan...

Ada citer pasal pencuri mati tersepit... most of us mesti dah tau news ni kan.. tapi rasanyer kat dalam newspaper tade tunjuk gambar pencuri yg mati tersepit tu kan...

Well... kat Oh Tidak adaaa!

ni link nyer...

http://ohtidak.com/page/3/

boleh je aku copy paste gamba tu kat sini.. tapiii.. Oh Tidakkk..tak sanggup nak letak gambar mcm tu kat sini...

Amaran Keras: Ibu2 mengandung dilarang keras tgk... nak tgk gak..sendiri tanggung risiko...

sedikit citer pasal kejadian tu...

lelaki berusia 34 tahun yang dipercayai cuba memecah masuk sebuah rumah menerusi lantai menemui ajal apabila kepalanya tersepit di celah lantai kayu tersebut.
Kejadian berlaku antara pukul 7 pagi hingga 3.30 petang semalam di Kampung Sura Hujung ketika penghuni rumah berkenaan, Wan Azhan Wan Abdullah, 43, keluar mengajar di sekolah berhampiran.


Menurut Wan Azhan, dia terkejut apabila melihat satu objek di lantai bahagian dapur rumahnya ketika pulang dari mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Batu 7, dekat sini.
“Ketika sampai di rumah, saya terus ke ruang dapur untuk ke tandas tetapi tiba-tiba saya terlihat kepala orang dalam keadaan mengerikan,” ceritanya ketika ditemui di rumahnya dekat sini, semalam.


Selanjutnyer kat Oh Tidak yekk...

Owhh.. btw while u r at it... tengok entry yg bawah pencuri mati tersepit tu, ada video youtube kes pergaduhan pakai pedang erkk.. ke parang kat Bintulu... scaryy wehh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post