...

Friday, February 13, 2009

Tensi

Aku stress!

satu - kunci keta ntah ilang kemana (tapi kunci spare ada)

sangat hairan bin ajaib... malas la nak citer in detail mcm mana leh ilang tp yg pasti nyer ianya tak sepatutnyer ilang sebab aku dah letak tempat cun...

dua - entries hari esok utk sume blog2 aku tade lagi...

hahahaa... takde entries utk esok pun leh stress... serious.... biasanya aku akan siap kan byk2 entries utk semua blog2 aku (wahh..semua tuu...byk benar blogss...yess byk... more than 4 ok!)

yg paling penting nyer entries utk miszsensei langsung ilekkk lagi nih... secara rutin nyer... everyday at 8am mesti new entry will bepublished automaticly kat miszsensei tu..hasil kerja malam sebelumnya.. atau a day before... biasanya satu malam aku leh buat few entries for 2,3 blogs... tapi malam ni agak kedaung (pinjam word kak red) langsung tade entry lagi utk esok nih... tapi ada gak la kan.. ni entry apaa..haha...

jadi nyer terbongkarlah rahsia.. hehehe... mcm entry semalam yg what's for breakfast and 1pm tu... sume tu dah set belah malam lagi... yg gambar nasi kerabu tu bukan nyer bfast aku pagi tu punnnn...ahaksss...curik je gamba tu kat net...yg entry entitled 1pm , yang ada lauk pauk bertingkat2 tu punnn dah di set awal2.. tade kena mengena ngan idup aku pun...hahaha... (bukan gambar aku snap la) hehehe...sowwyyy... penat nak jawab ramai yg tanya location kedai tu... lokasi nyer kat alam mayaaa hehehhee....

eh dah laa... nak g cari materials utk miszsensei nih.... tataaa...

1 comment:

Neeza Shahril said...

hehe.. yo yo je ingat lauk pauk tu kat kuantan.. tapi macam tak logic sebab biasanya lauk banyak gitu kat KL aje.. dah banyak gitu.. rasa pun sure tak sedap hehee..

comment ni takde kena mengena ke?? lantak laa.. hehehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post