...

Sunday, March 15, 2009

Aku Tak Paham....

Here is a list of my ketidak pahaman dalam kehidupan seharianku...



Aku tak paham kenapa....





1. kat restoran2 n cafe2 yg agak best2 sket la...tv pasang MTV ke Channel V ke... tapi sound nyer bukan lagu video clip yg kat tv tu...tapi sound nyer dari CD...yang lagu tak beshh... iskkk...tak paham aku...



2. kite nak jugak cium tangan ke, kaki ke... bila terkena sesuatu yg sah2 berbau kureng enak... (jgn gelakkan aku..aku tau korang pun sama)



3. masih ada lagi org2 disekeliling aku yg berhenti keje n wat KPLI, tidak kah dibuat research dahulu..(baca:tanya yg dh bhenti n buat KPLI) arakian 99.99% yg bhenti tu sangat menyesal di kemudian hari apa bila menjadi cikgu..sesungguhnyer menjadi cikgu sekolah itu sangat murni adanya, tetapi jika jiwa dan raga tidak mencintai kanak2 zaman skarang yg sangat advance2..dlm segala hal... baik toksahh.. (iskk.. pjg plak... note to self;need an entry of its own about this topic... pjg berjela nak citer)



4. every morning time aku sampai kolej...mesti ada satu keta iswara merah nih sokmo menyongsang arus traffic..menyusahkan org dan dia juga..walhal ada jalan lain (ikut lab EE n EC tu) yg dia boleh lalu... dah la lalu roundabout pun salah...kalu sekali ye lah.. ni tiap2 hari dia akan menyusahkan dan membahayakan diri dia dan org lain... iskkk...tak paham aku..

to be continued...



5.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post