...

Sunday, March 15, 2009

End of Misteria

Masa buat bbq ngan mentees aku aritu... kunci keta aku yg dah lama ilang tetiba muncul.... yg terasa sangat magiss nyer... aku masuk bilik... kuar je bilik aku buka pintu nampak ni....





wahhhhhhhhh.... sangatt magikaa... tetiba je ada cantik dok situ... aku ingat mesti hosmet aku yg jumpe kat mana2 n letak situ... tapi rupernyer...mentee aku yg jumpe... dia jumpe kat bawah rak pinggang masa dia sapu dapur... hahaha... nampak sangat aku (kiteorg ler) yg dok umah ni tak sapu dapur? eh... in our defense...sapu dapur tapi tak terkaut kunci tu kot masa sapu tu.. hehe..

so.. ada hikmah gak laa aku buat bbq tu... end of misteria kehilangan kunci keta at least...


p/s: rajin tul mentee aku tu kan... tak suruh pun dia sapu... sukerrrr....buleh ajak lagi nih..

1 comment:

Neeza Shahril said...

hehehe.. sah dapur tak bersapu.. kalau tidak, mesti jumpa..

hahahaha!!!

kalau akak lah.. sampai sudah la tak jumpa sebab takde sape sapu dapur huhuuuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post