...

Thursday, November 13, 2008

Rindu....

Rindu lah kat budak buchukkk nih...


Napa budak ni buchukkk?? Sebabnyer dia sangat anti ngan aku.. haha...


Kira mcm dia tak gang lah ngan aku... aku nak dukung dia pun dia tak nak... nak main2 ngan dia lagi lah dia tak layan...


Nak amik gamba pun tak bagi cooperation.... ngalahkan diva popular...



pastu buat derrkkk je...



Nak amik ati punyer pasal... aku beli kan ultraman tuh... tapi yg silap nyer bapak dia yg hulur kan ultraman tuh kat dia, wlaupun aku yg bayar... iskk tak menjadi rasuah aku..



Disebabkan dia telah menyeterukan (root word 'seteru') aku.. aku sangat galak mengusik dia... time2 dia dok molek2.. time tuh la aku kacau dia...


Terus dia bangun n turun dari kerusi n jerit Naaa..naaaaa. naaaaaaaa!!! In an adult language... no photos please... haha...

Tapi memang betul pun dalam gambar kat atas tu dia marah aku dok nyibuk snap2 gamba dia... n memang dia jerit Naaa...naaaa.... hehe... sentapss budak kecik nyer


lagi muka tak puas ati bila muka dia kena papparazi... hehe... tapi aku sukerr...



Yang geramnyer... orang lain buleh jek gang ngan dia..wlaupun dlm gamba ni muka dia agak sentapss.. another cute boy tu same age ngan budak bchukk ni... tapi pangkat pak sepupu... ehh ye ke.. ke 2nd cousin? tapi yg jelasnya... bapak budak buchuk tu ada lah sepupu kepada cute boy tu... dan yg sedang mendukung mereka berdua itu ada lah uncle ku yakni adik my daddy... go figure... hehehe



yang paling buat aku rindu kat dia....



rambut nyer yg berpintal2 itu... hehe.... mana2 pergi pun mesti orang akan tegur rambut dia dulu... singgah solat kat masjid pun ada makcik bg buah duku kat dia sebab suka tgk rambut tu.. hehe.... Mommy Anisz misses u lah Prince Syahmi Ibtisam... uhukkk..uhukk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post