...

Sunday, March 29, 2009

Opisku Surgaku...

entry yg telah lama dalam draft...lupa nak publish


diberi notis pindah? hhu.hu.. tetiba ada org dtg nak tukar carpet... setelah org2 lain dah bertahun merasa carpet baru..


an accident waiting to happen...



carpet lama... tapi bila tukar yg baru, yg lama dia tak bukak pon.. haha... sedap la menghirup udara carpet yg lama sekali...


jiran sebelah... aku dah lama menahan diri dari tolong mengemaskan opis jiran aku nih... iskk... sabor jek la... "korang jangan terkejut kalu satu ari nnti korang dtg keje tgk opis nih kemas tersusun rapi" ayat aku kepada jiran2 aku nih... reply depa "eh ko jangan...ko nak kemas/buang bgtau kiteorg dulu".... hahaha... tahu takut...


aku sgt OCD dgn this mess... erkk..




pening tatau nak kemas mana dulu... sepetang dok ngemas jek.. sangat tak produktif today, tapi syukur karpet ku tade peta dunia lagi... huhuu...



yess... paling kemas la nih... wlaupun still byk barang n tak kemas... heee...



dlm gambar mcm tade beza pun karpet lama n baru...tapi in real life... mmg tersangat berbeda




apsal mcm senget jek book shelf tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post