...

Friday, April 17, 2009

Yang Takde Kat Ms Sensei - The Cook Out n Rangkuman Seminggu

Lately nih... sangat hectic...

11hb apr jaga exam hbu
12hb tghhari program makan2 ngan mentees belah malam farewell dinner kat vistana plak..
13hb subuh2 hari bertolak ke KL for a meeting with TRA... janji nk btolak kul 6am, aku dgn blur2 nyer bgn tdo n tgk jam dah kul 6!! Semo org kena tunggu aku... maluuu...




14hb lepas seharian keje... ke Shah Alam plak for that mind blowing seminar with Mr. Buzan tu




ni lah dreba aku for yesterday n today, n osso tomorrow... hehe...

korang jgn bgtau dia aku ckp 'dreba aku' tau.. hehe.. gambar tu taken mmg masa otw nk ke shah alam... time nih dekat nak maghrib kat highway approaching temerloh



15hb satu hari berseminar rasa mcm tak cukup je... few mins b4 blk ktn jumpe sha jap..







16hb lepas seharian keje gak, g ke cherating plak.. this time kena drive sorang2..taklimat MUET



sunyi nyer dunia ini..





17hb separuh hari bertaklimat then after lunch drove back.. ptg masuk keje plak...

huhu...

abis satu minggu....

i am not complaining or even whining.. sesibuk kita.. ramai lagi org yg lagi sibuk... memetik kata Prof Kamil yg dia petik dr sifu PTS... 'hanya org yg sibuk sahaja yg mempunyai masa'

hmm...tul tu... dlm sibuk2 sempat baca 2 buku lagi.. haha... tapi dlm sibuk baca buku tu gak la kertas exam tak abis tanda lagi wlaupun dah angkut merata sampai ke Shah Alam nun....

anywayss... meh kembali semula ke tajuk asal....

We (my mentees n i) had another makan2 thingy right after they went home for their long holidays.. n as usual.. anak pungut angkat tetap ada... hehe...



kononnyer nak wat exchange of gifts... last2 end up sume org dpt mug..


poyoness... 30 pcs of 'Ms Suhaniz' mugs... hahaa...












tak sia2 aku mengumpul paper bags selama g kenduri kendara nih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post