...

Saturday, July 04, 2009

Balik KB: KB Mall n Cake

It's not balik kampung ye.. sbb for me balik kampung tu maksud nyer balik umah my grandparents.. tapi ni balik umah my parents.. lagi pun bukan kat kampung... tapi kat kota..
Kota Bharu.... ngeee...

This time around aku balik jap je...sekejapann sesangat.. friday nite nek bas.. subuh2 sabtu sampai KB ... next day nyer... pagi Ahad aku dah nek bas semula ke Kuantan..

Tapi demi budak nihhh...



aku sanggup dok 16 jam dalam bas (to and fro) ....

my little prince syahmi ada balik gak.. mak pak dia cuti panjang sket.. aku sampai subuh hari sabtu tu, dia dah satu malam kat KB.. selasa baru balik JB semula sebab Johor ada cuti Hari Hol Isnin tu..



Aktiviti utama balik KB like I said before (dalam blog mana ntah aku dah guna ayat tu) is shopping lah.. huhu...




nih tgh berjalan nak g KB Mall..




Ami at his best behaviour.. haha



kejap2 dia tgk tempat lain..



geram tul lah kat budak nih..



tengah2 jalan dalam KB Mall pun jadilahhh posing..





selamba jek g dok depan cermin tu.. dah penat la tu



susah tul nak amik gamba dia.. x dok diam




haaa..dapat pop corn baru leh amik gamba dia molek2



terliur la plak tak pop corn tu



sedap wooo.. pop corn tu.. terlebih2 honey nyer..






otw nak berjalan balik ke keta... dok main kissing2 plak..



tapi aku tak sempat snap la pulak aksi2 cute dia tu..




next stop is kedai kek muhibbah...



yumm yummm..




ni yg jadi pilihan for my mom.. blueberry cheese cake..



we plan to celebrate my mom's bday later that nite..



it was kindda a surprise one sbb her bday is actually on the 4th of july, so celebrate a week earlier la since all of us dah balik nih..



lepas g bli kek.. singgah kat water theme park yg dekat ngan umah tu.. dolu2 masa aku sekolah kat KB ni.. this place was only a normal park.. Taman Inderapura



Ami was so excited.. berlari2 dia.. tapi tade apa sangat nak main la.. memang tak nak masuk kat theme park pun.. just nak g kat playground je..



okeh... peace (yg tak menjadi) from Ami..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post