...

Monday, July 20, 2015

Beraya di Rumah Cikgu Wan Hassan







20 Julai 2015, raya ke empat...

Lama betul tak jumpe Cikgu Wan Hassan ni rasa last jumpe masa dia ngajar aku masa form 2 dulu... lepas tu cikgu pindah sekolah rasanya... lepas tu few years back berjejak kasih kat FB... alhamdulillah raya baru nih berpeluang pergi beraya kat rumah Cikgu Wan Hassan dan isterinya Cikgu Sri. 

Teringat pulak, dalam 3-4 tahun lepas rasa nya.. Cikgu Wan Hassan ada call aku sebab Cikgu Sri nk ke kuantan... sblm tu ada la duk pm2 kat fb...  Cikgu Wan Hassan ni antara coach hoki aku zaman sekolah dulu... yg sgt ceria dalam gamba ni kak nomi.. senior sekolah gang hoki jugak...






 wefie dengan niat menjeles kan kawan2 lain yg tak dpt dtg beraya kat rumah cikgu wan hassan





terima kasih byk2 kepada cikgu wan dan cikgu seri... actually dah selalu sgt cikgu ajak aku g rumah dia setiap kali dia buat kenduri, tapi takpernah dapat pergi sbb x berkebetulan aku ada kat KB... kali ni dapat cuti lama sikit utk raya... alhamdulillah dapat pergi... hopefully ada rezeki lagi untuk datang rumah cikgu ni... rasa happy sgt sbb bukan senang utk seorang guru yg dah punyai beribu2 or maybe ratusan ribu anak murid yg dia ajar tapi masih ingat kat kita yg pernah dia ajar kejap je... semoga cikgu berdua dan family diberkati Allah, dimurahkan rezeki dan sehat sokmo... Aamiinn...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post