...

Tuesday, March 08, 2016

Avon – Jenama Kosmetik Paling Terkenal di Malaysia




Ditubuhkan sejak tahun 1886 lagi, Avon bukanlah suatu nama yang asing dikalangan wanita di Malaysia. Jenama antarabangsa yang berasal dari Amerika Syarikat ini memahami kehendak semua wanita dengan menawarkan pelbagai rangkaian produk kosmetik, penjagaan kulit, set wangian, pakaian dalam dam banyak lagi. Apa yang paling menarik mengenai Avon adalah kesemua produk yang ditawarkan adalah berkualiti tinggi dan dijual dalam harga yang amat berpatutan.
Oleh yang demikian, tidak hairanlah jika anda boleh menemui stokis Avon di serata lokasi termasuklah di kampung-kampung. Ini kerana produk Avon juga dijual secara ‘direct selling’ sejak berpuluh-puluh tahun lamanya di Malaysia dan sehingga kini ia masih menjadi salah satu jenama yang paling terkenal serta dipercayai. 






Dan bukan itu sahaja, berita baik untuk kesemua penggemar Avon Malaysia kerana kini kesemua produk juga boleh dibeli secara online di laman web terkenal, ZALORA. Khusus untuk mereka yang sentiasa sibuk bekerja dan tiada masa untuk ke stokis Avon yang berhampiran, anda kini boleh membuat pembelian online melalui aplikasi mudah alih ZALORA atau menerusi laman web rasmi dengan amat mudah. 




Bukan sahaja produk untuk wanita, anda juga boleh menemui koleksi produk penjagaan untuk lelaki yang turut ditawarkan dalam harga yang amat menakjubkan. Buat pembelian produk Avon di ZALORA hari ini juga dan nikmati penghantaran percuma terus ke rumah anda serta kaedah pembayaran cash on delivery bagi kawasan-kawasan tertentu. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post