...

Saturday, January 03, 2009

Perancangan Eksekutif Islam 2009 Kebangaanku

Cangihh tul tajuk..hikss...

Anyway... lepas tak jumpe carik planner ni kat Hameed Bros. I went to Popular... tak sangka plak ada sebab last year tade... last year aku beli planner ni kat Hameed Bros.

Ni lah rupanyer planner yg setiap tahun aku sanggup beli sendiri... masuk tahun ni dah 3 tahun aku pakai planner Eksekutif Islam ni.. at first aku dapat as a hadiah from Ayu (my x-hosmet) back in 2007, last year aku start beli sendiri...this year pun sama...walaupun a bit pricey but very worth it... why? ok jom tengok...

planner ni bukan yg mcm kita dapat free dari Ben tuu.. coz dalam planner ni ada macam info yg sangat berguna...i.e ada hadis pasal wanita, petua2,nasihat2,words of wisdom

Khasiat lidah buaya pun ada.... hee...


Time2 kebosanan dalam meeting leh laa buat2 serious sambil baca ni... haha



huuh...cincau pun ada khasiat ruper nyer...


Walaupun RM12.95 !! Sangat berbaloi kann...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post