...

Monday, January 05, 2009

THE Project!!!

Ingat tak dlm few posts before aku ada cakap pasal I had a Eureka moment.... tadaaa...



ni lah projek nyerrr.. collect baju2, or apa sajer barang yg boleh dipakai lagi tapi dah tak nak pakai utk dibuat garage/yard sale then duit yg dpt hasil dr jualan tu didermakan... amacam ok tak?? Aku plan nak buat under KKSRS (kelab staff kolej), aku dah bagi tau boss2 besar..basically depa dah setuju... so apa komen korang? Ok ke tak plan ni? Nak join tak??? Jom la join..




Sayang lagi kat baju ni sebenarnya.. tapi kena kuat kan iman... it's time to let it go...




so..sblm beralih tangan.... snap gamba buat kenang-kenangan


yang ni pun nak let go gak... though semua nyer boleh pakai lagi... tapi aku mcam dah tak larat nak simpan dah sume benda2 nih...


other than clothing items n bags... ada lagi benda2 yg aku nak find them a better home/owner...


antaranyer ialah...



please tell me what should I do with these stuff... nak buang sayang dan tak baik pulak.. nak simpan... akan jadi penadah habuk jek laa.. ada sekotak lagi benda2 mcm ni.. nak bagi orang...takut ada yg salah anggap...terasa hati ke apa ke.. tapi if ada sesapa yg berkenan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Related Post